Kampania sieci Żabka: „Otwarci na 50+”

22 sty 2020
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl oraz zabka.pl

 

Sieć uruchamia nową kampanię skierowaną do osób w kwiecie wieku. Sieć chce w ten sposób zachęcić osoby po pięćdziesiątym roku życia do otwarcia własnego biznesu.

Jak informuje Portal Wiadomości Handlowe kampania „Otwarci na 50+” ma na celu pokazanie, że w każdym wieku można rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej.

Żabka na swojej oficjalnej stronie opublikowała również spot, który ma być pewnego rodzaju zachętą dla osób dojrzałych.

 

Źródło: Kanał Żabka Polska youtube.pl https://www.youtube.com/watch?v=74hTtKhY2lg

Do niedawna sieć przyciągała jedynie takich franczyzobiorców, którzy byli gotowi na prowadzenie kilku placówek jednocześnie. Później jednak zmieniła się koncepcja sieci i ukierunkowała się również na franczyzobiorców, którzy chcą prowadzić tylko jeden sklep.

Żabka to sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze na zasadzie franczyzy utworzone zostały w 1998 roku. Centrala Polskiej spółki mieści się w Poznaniu.

 

***

Polecamy także:

Lidl Polska - zmiany na szczycie

 

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
x
Zapisz się do newslettera